Τρίτη 2 Μαρτίου 2010

Τα ψαράκια μου

Δεν θα μπορούσε το πρώτο μου άρθρο να αναφέρει κάτι άλλο παρά τα δυο ψαράκια μου( photo του blog) ! Τα αγόρασα πριν ένα μήνα.. και τα ονόματα αυτών blacky και oranzeta! Ο blacky είναι χρυσόψαρο (μαύρο μεν αλλά χρυσόψαρο δε…νέο είδος μας είπε η υπάλληλος στο per shop) και η oranzeta κογκολέζος (χαχα.. έτσι λέγεται) ..
Η oranzeta ήταν πολύ βραδυκίνητη... αργά τα ζώα μου ενώ ο blacky υπερκινητικός! !δε μπορούσα να το πιάσω για να αλλάξω νερό στη γυάλα! Παρ’όλα αυτά μου άρεζε πιο πολύ λόγω της πλούσιας διπλής ουράς η oranzeta .
Έλα όμως που χρειάστηκε να φύγω τριήμερο και άφησα τα ψαράκια στη μαμά μου..
Τους είπα να τα ταΐσουν 10 φυλλαράκια από την τροφή τους κάθε μέρα. Την μια μέρα επειδή η μαμά που θα πήγαινε στο χωριό αναγκαστικά θα τα ταϊζε ο μπαμπάς μου..ο οποίος ναι μεν ήξερε ότι θα τα έδινε 10 φυλλαράκια..αλλά εκείνος περίμενε φύλλα κανονικά όπως π.χ. ενός δέντρου. Έτσι βάζει το χέρι στην τροφή..αρπάζει φυλλαράκια σα να είναι ρίγανη και ‘πασπαλίζει’ τη γυάλα..(θα ήταν σίγουρα 30-40 φύλλα) .
Γυρνάω εγώ από το τριήμερο πάω να πάρω τη γυάλα και βλέπω την oranzeta τ’ ανάσκελα και τη γυάλα πιο θολή από ποτέ!! μετά από έντονη ανάκριση ομολόγησε ο μπαμπάς την πατάτα του…
3 βδομάδες άντεξε ο κογκολέζος..ενώ το χρυσόψαρο απτόητο! Έτσι λοιπόν..αντικατέστησα τον κογκολέζο και πήρα ένα κλασσικό χρυσόψαρο..χρυσό χρυσό όχι μαύρο...
Για να δούμε πόσο θα αντέξουν κι αυτά….

5 σχόλια:

  1. αντε βρε!! καλοριζικο και το Blog και το χρυσοψαρακι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χιχι, να τον προσέχεις τον μπαμπά σου :) Με γεια το καινούριο ψαράκι, βγαλτο κι αυτό φωτο να το δουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη αρχη Λενακι!!! το νεο χρυσοψαρο πως το λενε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το νεο μελος το λενε "goldy"
    ευχαριστω πολυ παιδια..να με επισκεπτεστε..;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Angellight, www.aws.gr